Buna sa ne fie dimineata! Sper ca si la voi e la fel de insorita cum e la Bacau, vremea a fost frumusica saptamana asta, ceea ce mi-a dat alt aplomb si chef de viata. Ieri insa a fost mohorat, frig si umed, nici eu n-am fost in cea mai buna forma si azi ma bucur ca-mi pot scrie povestea si bea cafeaua cu soarele la fereastra.

Duminica trecuta pe vremea asta eram in Bucovina si, dupa o masa destul de copioasa si vreo doua cafele, am plecat la plimbare. Intai am facut o plimbare prin centrul orasului Gura Humorului, unde dibuisem o cofetarie cu prajituri comuniste delicioase – stiti voi genul la care ma refer: savarine, eclere, amandine, Dobos, genul acela de prajituri pe care le mancam in copilarie si pe care cofetariile sofisticate nu le mai servesc. Din acest motiv, dupa ce mancasem cu o zi inainte de acolo, am considerat ca merge un desert dupa micul dejun.

manastirea-voronet-suceava-pictura-sfarsit-saptamana-bucovina

Nu-mi amintesc sa fi vizitat Manastirea Voronet, poate sa fi fost intr-o excursie in clasele primare de care nu mai tin minte. Am vizitat-o acum si am avut noroc sa ajungem inaintea unor valuri de turisti, asa ca am admirat picturile in voie si in liniste – si pe cea mai impresionanta pentru mine o vedeti mai sus.

manastirea-voronet-suceava-sfarsit-saptamana-bucovina

Vrei să primești postările mele pe email?

Abonare Newsletter

* Câmp obligatoriu.

Alaturi de manastire era casuta traditionala si unul din putinele petice de zapada ramase prin Gura Humorului – am mai vazut pe partia Arinis si pe crestele muntilor.

catedrala-falticeni-sfarsit-saptamana-bucovina

In drum spre casa am mai facut cateva opriri in zone pe care nu le-am vizitat pana acum. Prima a fost in Falticeni, unde ne-am si plimbat prin centru.

manastirea-sf-mina-suceava-sfarsit-saptamana-bucovina

Am remarcat de pe sosea o constructie precum o cetate, asa ca am facut un mic ocol sa vedem ce e: Manastirea Sf. Mina din Rosiori, Suceava, Constructia mi s-a parut impresionanta, manastirea este imprejmuita precum o cetate, iar turnul ce strajuieste poarte mi-a placut mult. Din pacate, manastirea era in curs de consolidare, asa ca nu am putut vizita mai nimic.

fusta-burgundy-shein-1

Seara, nu am ratat intalnirea aproape saptamanala #ThursdayGlamorousInspirationalAngels, cu fetele dragi, schimbul de carti si bauturi bune. Mi-a placut mult decorul de la Bonjour The, asa ca am improvizat o mica sedinta foto cu Alina in spatele obiectivului. Am purtat fusta SheIn primita de curand si care-mi place mult: lungimea, culoarea, materialul calduros sunt punctele ei forte. De asemenea, m-am abatut de la obisnuit si-am aplicat pe buze rujul ColourPop Ultra Matte Lip in nuanta Last Dance. Este un rosu inchis mat, din aceeasi gama cromatica a fustei, iar rezistenta indelungata mi-a permis sa-mi savurez ciocolata calda fara griji.

fusta-burgundy-shein-2

fusta-burgundy-shein

Pulover American Outfitters // Fusta SheIn // Cizme Reserved // Ceas Q&Q // Pandantiv Mezza // Oja Sally Hansen Shell We Dance // Ruj ColourPop Ultra Matte Lip Last Dance // Ciocolata calda alba Bonjour The

sally-hansen-shell-we-dance

Am purtat oja Sally Hansen Shell We Dance vreo cinci zile pe unghii, nu m-a dezamagit rezistenta ei nici de data aceasta. Am sters-o dupa o sesiune de gatit si spalat vase hardcore, care a lasat si alte victime…

ulei-migdale-dulci-ivatherm-toleriskin-dermazin

Am reusit sa-mi fac o arsura de toata frumusetea pe antebrat cand umblam la cuptor, dupa cum va povesteam si pe Facebook. Pentru ca mi-e cam frica sa incerc oblojeli cu treburi naturiste, mi-am luat Dermazin si-am inceput aplicarile, deocamdata arata destul de urat arsura, dar pare ca se restrange, ceea ce e bine.

Alta zona a corpului, alta problema cu pielea. Nu stiu de ce, dar saptamana asta tenul s-a uscat teribil in zona mandibulei, asa ca am trecut la atac cu doua produse hidratante, ca sa potolesc macelul: crema hidratanta Ivatherm pentru piele intoleranta (review) pentru ca, evident, ma si usturau zonele descuamate, si uleiul de migdale dulci de la Solaris. In trei-patru zile a trecut potopul, aplic in continuare pana cand pielea isi va recapata textura elastica, pare ca inca ma tine putin.

comanda-iherb-ianuarie

Am ridicat si 2 colete iHerb saptamana asta, v-am povestit aici ce e cu atatea produse si prime impresii despre unele dintre ele.

balsam-buze-ecolips-mongo-kiss-iherb

Am inceput deja sa folosesc balsamurile de buze EcoLips Mongo Kiss, sunt foarte hidratante. Sunt mai putin aromate decat cele ale balsamurilor de buze de supermarket, poate pentru ca au doar ingrediente naturale, Vanilla Honey imi place mai mult decat Pomegranate, dar ambele isi fac treaba foarte bine.

ceai-st-dalfour

Luasem si pachetelul cu trei ceaiuri St. Dalfour si, la recomandarea voastra, am inceput cu Golden Mango Green Tea. Nu sunt deloc fana a ceaiului verde, dar asta mi-a placut mult si cred ca o sa iau si o cutie intreaga la un moment dat, pentru ca ceaiul verde are multe beneficii si la acesta nu se simte deloc aroma specifica, ci doar cea savuroasa de mango.

gaufre-miere-solaris

Un alt ceai savurat adesea in aceste zile este roiboos cu mere de la Solaris, alaturi de gaufre cu miere si scortisoara si #albinutaNina.

produse-gerovital-farmec

Saptamana asta mi-am schimbat putin rutina de ingrijire a parului: am inceput sa folosesc *samponul pentru scalp sensibil Gerovital H3 Derma* si *kitul de regenerare a parului Gerovital Tratament Expert*. Cu samponul am emotii, desi este destinat scalpului sensibil, al meu e foarte mofturos si nu stiu inca daca ii place. In privinta kitului de regenerare eram super-curioasa si am renuntat chiar si la Elgon Luminoil ca sa vad mai clar efectele sale – prima utilizare m-a lasat cu un par foarte matasos si lucios.

nivea-repair-&-targeted-repair-par-degradat

Meritul apartine, intr-o anumita masura, si balsamului de par Nivea Repair & Targeted Care, pe care eu il folosesc de vreo doua saptamani incoace si de care sunt multumita. Am primit unul nou alaturi de samponul din aceeasi gama intr-o prezentare foarte misto, invelite intr-o coada impletita din sfoara, cu mesajul Nu asta trebuie sa simti cand iti treci mana prin par. Eu am avut intr-o perioada parul foarte, foarte deteriorat si chiar nu vreau sa mai simt parul in felul acela – de aceea ma straduiesc sa-i aleg produse hidratante. O sa incerc si samponul dupa ce ma dumiresc cum e cel de la Farmec, cu balsamul ma iubesc deja de vreo trei saptamani.

bacau-catedrala-catolica

Sper ca si saptamana viitoare sa avem o vreme la fel de frumoasa si sa continui sa merg pe jos, asa cum am facut-o si saptamana asta. Intr-una din zilele senine, am surprins imaginea de mai sus, in care turnul Catedralei Catolice se ridica inspre cerul albastru presarat cu nori albi si pufosi. Cred ca incep sa dezvolt o mica pasiune pentru cladiri, n-am deloc cunostinte in materie, dar le admir si incerc sa le fotografiez cand remarc ceva deosebit.

Voi ce-ati facut saptamana asta?

(Visited 953 times, 1 visits today)
Ți-a plăcut? Împărtășește și altora!