paturica crosetata

Am chiulit mult cu rubrica asta de pe blog, desi imi place tare mult sa scriu textele mele de duminica: sunt un exercitiu de introspectie care ajuta, fac o recapitulare a momentelor importante si mai ales a celor care mi-au adus zambetul pe buze.

Am chiulit in ultimele doua saptamani: prima a fost cu multa munca, a doua a fost cu munca, umblat prin magazine, planificat si facut bagaje. Umblatul prin magazine are legatura cu poza de mai sus, cred ca am mai mentionat pe blog despre asta si acum a venit momentul cel mare: am increstinat pentru prima data o fetita. Pana acum am fost nasi de cununie de doua ori, insa emotiile si frica mea, de non-mamica, au fost mult mai mari la botez. Ne-am pregatit cum am stiut mai bine, iar in trusou am inclus si o paturica pe care i-am crosetat-o eu.

Cititoarele mai noi probabil nu stiu, dar asta e o indeletnicire de-a mea mai veche, am si o pagina de Facebook pe care am pus poze cu lucrusoarele facute de mine in urma cu ceva timp, insa de vreun an si ceva nu mai crosetasem mai nimic, mi-au trebuit trei luni si o mega-motivatie sa termin paturica de mai sus (si niste botosei si o caciulita pe care nu i-am mai fotografiat).

Evenimentul s-a terminat cu bine, am avut noroc de o bebelina cuminte si prietenoasa, a stat la botez, a stat la baita, a stat la poze. Un sneak-peak gasiti aici.

Vrei să primești postările mele pe email?

Abonare Newsletter

* Câmp obligatoriu.

eforie nord

Saptamana aceasta a fost prima de concediu, asa ca de sambata dimineata am fugit la mare cu niste prieteni dragi. Eu si Colegul de apartament avem o traditie veche cu Eforie Nord, este locul unde ne-am facut vacantele in studentie si am si acum intr-un album foto o poza cu noi la pizzeria Imperial de acum zece ani, cand am fost prima data la mare impreuna. A fost un mic moment emotionant sa realizam ca au trecut totusi zece ani impreuna (suntem si casatoriti de patru, chit ca eu pe aici i-am gasit un alt nume de cod si nu-i zic Domnu’ Sot).

N-am stat mult la Eforie (pe care l-am regasit la fel ca intotdeauna, aglomerat si ancorat in trecutul anilor ’70), dar am reusit sa ma bronzez destul de frumos, chiar si cu SPF folosit din abundenta si frecvent. De aceasta data am stat la Hotel Lira, o unitate de cazare pe care vi-o recomand daca nu aveti buget mare si va doriti o camera racoroasa, aproape de plaja si intr-o zona mai linistita.

revlon colorsilk

Concediul nostru continua in orasul natal si cel mai fain e ca m-am suprapus cu vacantele surorii si verisoarei mele. Avem munti si dealuri aproape, asa ca intr-o seara am plecat la primbare spre Monumentul Eroilor, aproape de Targu Ocna, situat pe un deal la aproximativ o ora de urcat pe jos. Inca mai resimt o usoara febra musculara, dar chiar a fost relaxant.

Bebelusii sunt pentru mine o mica necunoscuta, m-am jucat cu ei si in general reusesc sa le fur un zambet repede, dar cand vine vorba de baita si alte aspecte practice, experienta imi lipseste cu desavarsire. Asa ca mi-am vizitat finuta sa ne cunoastem mai bine inainte de botez si m-am uitat aproape non-stop la piciorusele si manutele grasute.

Am revenit, in sfarsit, la Revlon Colorsilk, vopseaua mea preferata, subiectul celui mai citit review de pe blog. Am renuntat la ea in urma cu un an si jumatate, cand imi vopseam parul ceva mai deschis, dar acum, ca optez pentru o nuanta mai inchisa, am gasit 40, Medium Ash Brown, o nuanta cu subton mai rece (care arata natural in parul meu) si am comandat trei cutii, ca sa am pentru urmatoarele trei luni. Dupa ce am folosit-o pe prima, ma declar total si complet reindragostita: fata de L’Oreal Recital Preference, pe care am folosit-o pana de curand si imi place si aceea mult, nu miroase deranjant pentru ca e fara amoniac si se spala mult, mult mai usor din par si de pe piele, ceea ce e un mare plus pentru mine. Altfel, firele albe s-au acoperit bine, asa cum stiam ca se va intampla, iar parul a ramas lucios si moale, pentru ca balsamul lui Colorsilk e divin.

solaris

In ultima perioada am primit multe noutati de incercat cu care m-am distrat. Startul l-a dat Solaris, cu un pachetel cu de toate pentru salate si gustari, inclusiv variante mini, de 40-50 de grame, pe care sa le incerc si sa stiu ce-mi place. Le gasiti aici, cu preturi intre 1,5 si 5 lei.

rimmel rita ora

Cateva noutati de vara accesibile si pe care le gasim in orice supermarket au ajuns la mine intru testare: oja Rimmel London Rita Ora Neon Fest si gloss-ul Oh My Gloss Keep A Secret, rimelul Astor Seduction Codes No.3 si rujul rezistent la transfer Astor Perfect Stay Endless Rose. Am folosit deja gloss-ul si rimelul, gloss-ul mi se pare cam deschis pentru pielea mea, ma face sa par prea palida, asa ca arata mai bine aplicat peste un ruj si ofera impresia unor buze mai pline. Rimelul Astor Seduction Codes No.3 imi place pentru ca defineste foarte bine si alungeste genele, nu ofera la fel de mult volum precum Maybelline The Rocket, sa zicem, asa ca il vad mai potrivit fetelor care prefera aspectul natural, dar mult imbunatatit. Urmeaza review cu poze, ca sa intelegeti la ce ma refer.

beenuts

Tot din categoria prospaturilor, am testat cateva noutati delicioase, cu miere, fructe, nuci si cereale, facand astfel cunostinta cu BeeNuts. Le-am primit la birou, unde borcanelele au atras atentia colegilor si i-am servit sa guste. Cerealele nu le-am mancat inca cu lapte, asa cum fac de obicei, ci am incercat combinatii cu iaurt si miere, pe care le-am servit la micul dejun (asa cum va povesteam saptamana trecuta aici). Cand mancam ultima data combinatia asta, chiar ma gandeam incantata ca mananc ceva mai sanatos si ca descopar lucruri noi pe care sa le savurez si sa va povestesc.

beenuts cod reducere

Daca vreti sa faceti si voi cunostinta cu BeeNuts, va vin in ajutor cu o reducere de 20%, folosind codul septembriejoi atunci cand dati comanda. Sunt curioasa ce veti alege in cosuletul vostru.

bioderma photoderm

Cat timp eu imi petreceam ultima zi la mare, curierul ma cauta cu kitul de vacanta Bioderma. M-as fi bucurat sa le am in vacanta pentru ca am reusit sa ma irit putin de la soare pe marginea slipului unde nu am aplicat corespunzator protectia solara, iar spray-ul Photoderm Apres Soleil SOS sigur mi-ar fi prins bine la intoarcerea de pe plaja. Sigur nu astept concediul din septembrie, cand vrem sa plecam la o mare mai indepartata (si sper sa ne iasa planul), probabil ca vom mai fugi la piscina sa ne racorim, iar produsele, in special spray-ul Photoderm SPF 30, o sa ne prinda foarte bine.

operatiunea demachierea Nivea

Produsele Nivea au ajuns in cea mai plina zi din ultima saptamana. Cand ma pregateam de zor sa plec la biserica pentru botezul finutei, suna curierul. Ma si gandeam ce noroc am avut ca stiam deja de la colegele mele bloggerite continutul pachetul, pentru ca timp sa-l deschid nu mai aveam si n-as fi rezistat curiozitatii, l-as fi deschis si as fi intarziat la biserica. :D Agentii din campania #operatiuneademachierea sunt servetelele demachiante, lotiunea micelara si demachiantul bifazic Double Effect, au intrat in teste aseara, cand am ajuns acasa, obosita si incalzita, abia asteptand sa ma demachiez si sa fac dus.

Una peste alta, s-au adunat cateva noutati personale, comestibile sau de infrumusetare, sper sa nu va fi plictisit cu povestea mea prea lunga. Pentru saptamana viitoare nu am inca planuri concrete, dar pentru ca va fi concediu, sigur o sa am despre ce sa va povestesc si nu vreau sa mai chiulesc.

Voi ce-ati mai facut in ultimele saptamani?

(Visited 983 times, 1 visits today)
Ți-a plăcut? Împărtășește și altora!